Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nicoharde - 01-08-2016 15:19:49
Elektronica & TV

Ziggo internet wordt steeds langzamer.

Abonnement bij ziggo internet tot maximaal 40 mb.
gaat bijna een jaar goed, maar sinds enkele maanden wordt de snelheid steeds lager,
van 1 mb naar 5 mb, 11 mb en maximaal 22mb en dat terwijl ik voor 40 mb betaal.

dit is ernstig, want als ik naar een film op you tube kijk via mijn smart tv dan staat het
beeld opeens op zwart wegens te lage internetsnelheid van ziggo. en dat gaat vervelen.

tot tweemaal toe contact gehad met ziggo en kreeg als antwoord dat ik de algemene
voorwaarden er maar op na moest lezen. wel, dat is geen fatsoenlijk antwoord.
ziggo lost niets op, ziggo laat de klant gewoon in de kou staan, ziggo wil gewoon niet
meedenken naar een oplossing. het laat ziggo ook ijskoud als ik zeg dan maar naar een
ander toe te gaan.