Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lu
Lucig13 - 05-08-2016 01:01:56
Geldzaken & Recht

Benzine niet afgerekend

29 juli heb ik getankt bij bp ijselallee. ikga naar binnen neem er nog wat te drinken bij en reken snel af met de pin. vandaag krijg ik een incasso binnen met de meldig niet betaald te hebben voor de benzine. ik kijk het na op mijn rekening en er is inderdaad maar een bedrag van 3,99  afgerekend. ik was de enige auto aanwezig op dat moment en de vrouw achter de kassa de enige medewerker. ik noem altijd mijn pompnummer (3 als ik me goed herinner) ik neem de bon ook niet mee want tja.. benzine kun je niet ruilen, en ik verwacht niet dat een computer gedraaid betaal programma mijn bedrag van 35 euro benzine veranderd naar 3500euro (kun je weer zien dat de fout bij de mens ligt). tot mijn verbazing zijn deze bp mensen wel zo lomp om de koste van de vergeten rekening op mij te verhalen hoewel dit nalatigheid en onoplettendheid is van het personeel werkend in het tankstation! je werkt aan een tankstation mensen! daar komen mensen tanken! al helemaal op een normale doordeweekse dag ga ik niet voor mijn lol omrijden om dure koffie of energiedrank te halen bij een tankstation terwijl ik het iets dichterbij kan halen in een supermarkt veel goedkoper! wanneer mensen bij het sauna complex komen (waar ik werk achter de receptie) en met een product in hun handen bij de kassa gaan staan vraag ik of deze mensen willen uitchecken/ inchecken en of het product bij hun rekening op kan, omdat ik verwacht dat mensen hier hun dag komen besteden in onze faciliteiten. mochten ze dan alleen het product willen kopen kom ik er op die manier achter dat ze geen gebruik maken van de faciliteiten en alleen een product komen afrekenen. dit doe ik omdat wij een faciliteiten centrum zijn niet alleen een winkel! als iemand meteen na het tanken instapt en plankgas wegrijd dan is dat natuurlijk een misdrijf. dom en onoplettend personeel achter de balie is een misdrijf van het bedrijf bp. een ander verhaal dus.. en dat moet u niet op uw trouweklanten verhalen. trek dat maar uit het loon van de medewerker dan zal die de volgende keer ook meer opletten. ik ben duidelijk te zien op de camera beelden en als er ook geluidsopnamen zijn kunnen ze zelfs horen dat ik dingen erbij koop. ik wil het belachelijke bedrag van 92.21 dan ook aanvechten. dat ik de 35 euro nog wat moet betalen omdat ik dat aan benzine heb getankt is erg logisch! wat ze zogenaamd aan "schade" hebben (€15,-) vind ik al helemaal onzin heb de boel gewoon heel gelaten daarzo hoor.. de koste voor het uitzoeken van eigenaar van het kenteken (€42,-) hebben ze aan zichzelf te danken door de nalatigheid en onoplettendheid van medewerker. hoe kan ik dit verder het beste aanvechten? dit is schijnbaar niet de eerste keer dat deze fout gemeld word van een bp medewerker (zie het internet).