Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jelmersmink - 08-08-2016 11:42:38
Vrije tijd & Tuin

Toemen

Na een drone te hebben gekocht bij toemen in de winkel is er een onderdeel kapot gegaan waarop ik de winkel had gebeld aangezien er nog garantie op zat. er werd mij vertelt dat ik terug moest komen met de drone wat meer dan 100 km rijden is maar ik toch naar de wikel.
in de winkel werd mij vertelt dat ze hem moesten opsturen ik zou mijn drone binnen 4 weken terug krijgen.
na 4 weken ik bel de winkel omdat ik nog niks had gehoord mij werd toen vertelt dat mijn drone bij de fabrikant lag en deze elk moment terug kon komen.
ik weer een week later bellen met de winkel om te horen of hij er al was dat bleek niet het geval want mijn drone stond ineens nog in de winkel en was dus nog niet opgestuurt.
op de vraag waneer hij word opgestuurt kon meneer mij geen antwoord geven en als hij dan eindelijk word opgestuurd dan duurt het nog 4 tot 8 weken.
mij werd vertelt dat ze geen contact kunnen krijgen met dji (fabrikant) en dat het daarom nog wel even kan duren waarop ik op onderzoek ben uit gegaan en ik wel heel makkelijk contact krijg met dji.
aangezien ik na lezen van vele klachten geen vertrouwen meer heb ik deze zaak zou ik graag willen weten wat mijn mogelijkheden zijn om mijn drone werkend terug tekrijgen.