Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Da
Damini - 08-08-2016 14:11:13
Garantie & Verzekeringen

Welke rechten heb ik?

Ik ben zaterdag 6 augustus naar een milansummerfestival te zuiderpark geweest. ik heb een chaptimaker of tewel een rotimaker gekocht.
zondag heb ik de doos geopend en het is niet goed (fabriekfouten) gemaakt. er zat geen boekje, kabel is een beetje gesmolten, er ontbrak een groefje. ik heb 's avonds teruggebracht naar zuiderpark. weer entreekaart gekocht. ik heb de man gewezen en hij heeft mij een andere gegeven die ook zo beschadigd is alleen heeft deze wel de groefje, maar de kabel kan weer smelten als je gaat gebruiken en geen boekje gekregen. het heeft geen keurmerk. ik heb 3 maanden garantie. de winkel is in rotterdam. ik had mijn geld teruggevraagd maar hij weigert. heb nog niet gebruikt. ik heb alleen een pinbon als bewijs. antibaklaag heeft ook krasjes zijkant is ook beschadigd. al die andere rotimakers zijn ook zo geen enkel is netjes. hoe kan ik mijn geld terugkrijgen of kan ik het vergeten?