Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

JI
JIW - 15-08-2016 14:57:11
Computers & Telefonie

Vodafone vergoedt SMSAdvies kosten niet

Ik kom er pas heel laat achter - nooit meer automatische incasso! - dat ik maandenlang zo'n 40 euro berekend kreeg door smsadvies. vodafone geeft niet thuis :-( de service met de zachte g is niet meer.

echt, dit is oplichterij. er is al vaker langsgekomen dat mensen niets weten van een betaalde dienst en we zijn toch zeker niet gek? en communiceren doet de schriftelijke klantenservice van vodafone ook niet lekker. t-mobile is ook niet leuk, maar ze zijn tenminste duidelijk en redelijk, lijkt. https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-sms-diensten-deel-3-181844

nu wil ik via rechtsbijstand ook kijken of de oplichtende partijen die achter dergelijke diensten zitten niet een keer aangepakt kunnen worden. ik kom namen tegen als voltari, waar providers natuurlijk veel geld aan verdienen. en wat doen de providers dan? ze richten een stichting gedragscodes mobiele diensten op, met een website als payinfo zodat we er allemaal aan voorbij gaan dat ze hun netwerken laten gebruiken voor oplichtingspraktijken. schandalig dat vodafone niet gewoon per direct alle bedragen terugbetaalt.

kan kassa niet eens een echt onderzoek doen? en blootleggen hoeveel en wie er aan deze praktijken verdient? over de rug van vele kleine consumenten - want zouden ze dit ook durven bij grotere bedrijven die echt niet alle mobiele kosten napluizen? - die allemaal net niet zoveel verliezen dat ze er een rechtzaak voor beginnen.

heel vervelend allemaal. en vodafone maar doen alsof wij toch echt zelf stom zouden zijn geweest.