Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bi
Biancie1970 - 31-08-2016 23:20:44
Winkels & Webshops

Super slechte service en kwaliteit van Montel meubelen

iedereen die service wilt moet moet vooral niet bij montel kopen! nog nooit zo iets meegemaakt. op 29 augustus 2015 is de via montel gekochte salontafel en hoekbank afgeleverd. we kozen voor montel met de gedachte kwaliteit en service in huis te halen. niets is minder waard, wij zijn nog nooit zo behandeld!!!!
het begon met de salontafel deze is tot 3x toe omgewisseld i.v.m beschadiging en instabiele glasplaten door verkeerde montage door uw servicemonteurs. bij de 3e keer werd mij verzekerd dit laten wij nu door ons beste servicemonteur in de werkplaats monteren en pas als de tafel 100% goed is wordt deze afgeleverd. bij afleveren waren er weer 2 bladen instabiel, door de monteur werd er toen de opmerking gemaakt, ach dat komt omdat de tafel in de kou in de werkplaats en vrachtwagen heeft gestaan als deze straks op temperatuur is, is dit verholpen. niets was minder waar, gelukkig is mijn man super handig en heeft zelf de bladen maar opnieuw gemonteerd en nu wel stabiel. als dit het werk is van servicemonteurs moet je je als bedrijf diep schamen. daarnaast zit er op 1 glasplaat doffe plekken die er niet uit gaan ik was het gezeik al helemaal zat. zeker ook het moeizame contact op het moment dat je niet tevreden bent.
medio februari/maart 2016 begon ik iets aan onze hoekbank te merken maar wij konden het niet direct plaatsen. er begon over de gehele lengte een rand te ontstaan/verdikking. dit heb ik op 21 april gemeld en op 23 mei is er een servicemonteur geweest van pos (zie bijlage). deze servicemonteur vond het ontstaan van de rand over de gehele lengte ook vreemd en had dit nog nooit mee gemaakt. daarnaast zijn wij altijd aan het werk dus zitten wij bijna nooit op de bank maar ook al zou dit niet het geval zijn dit ontstaat binnen een half jaar. inmiddels wordt het ook steeds erger. op 3 juni ben ik begonnen met een mail te sturen naar de clientenservice van montel waarop altijd direct een automatisch bericht komt binnen een aantal dagen nemen wij contact met u op. op 16 juni nogmaals mail gezonden want uiteraard niets vernomen, 24 juni wederom mail gezonden niets vernomen en 15 juli de laatste mail verzonden en uiteraard niets vernomen. vanwege tijdsgebrek was ik met bellen iedere keer te laat. 
maandag 22 augustus heb ik telefonisch contact gehad met één van de medewerkster van de clientenservice of liever gezegd van de “ontmoedigingsservice.” er werd geprobeerd door te verbinden maar waarschijnlijk had de medewerker die er over gaat gewoon geen zin om mij te woord te staan. ik kreeg de melding u wordt deze week teruggebeld. ik moest gelijk lachen en zei nou ben heel benieuwd. maandag 29 augustus heb ik uiteraard maar weer zelf aan de bel getrokken, sorry mevrouw de medewerkers van de benodigde afdeling zijn op dit moment telefonisch niet bereikbaar (het leek wel een herhaling van de week ervoor), u wordt vandaag of dinsdag 30 augustus teruggebeld. wel kreeg ik nog de mededeling, ik zie dat mijn collega u vorige week geprobeerd heeft te bellen maar werd niet opgenomen, dit is één grote leugen op beide telefoonnummers die bij montel bekend zijn hadden wij geen gemiste oproep.  
woensdag 31 augustus werd ik uiteindelijk gebeld door een medewerkster met de melding ik heb een briefje om u te bellen, ik gaf als antwoord nou ben heel benieuwd naar jullie oplossing en ben ook heel boos over deze gang van zaken. medewerkster gaf aan zich niet in het dossier te hebben verdiept omdat deze van haar collega is, ze meldt alleen even dat haar collega mij vanaf dinsdag 6 september even gaat bellen.  
ten eerste geloof ik niet te worden gebeld want dit gaat constant zo daarnaast ligt er een klacht dan ga je je verdiepen in het probleem en niet bellen met de melding, dat je totaal niet naar het dossier hebt gekeken. 
of te wel we zijn nog steeds geen stap verder.  
ik heb 1 advies aan iedereen. koop nooit bij montel totaal geen service!!!!