Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Heide156 - 01-09-2016 16:02:08
Vakantie & Reizen

2 koffers vertraagd 5 en 7 dgn. Waar kan ik terecht voor ergernis vergoeding?

Pakket geboekt bij sunweb. we vlogen 31 juli naar bulgarije voor 10 dgn vakantie. daar aangekomen geen koffers. na 5 dgn 1 koffer ontvangen en na 7 dgn de 2e koffer. veel ergernis van bellen met vliegveld in bulgarije. werden van het kastje naar de muur gestuurd en moesten maar blijven terug bellen. of bellen naar zurich waar de koffers blijkbaar een tussen stop hadden gemaakt. (2e koffer zou daarna nog via dublin komen) transavia gebeld en schiphol. niemand die wat kon doen en niemand zei wacht het af het wordt geregeld. was altijd bel morgen maar terug of vanavond of om 7 uur smorgens. zelf 7 dagen aan het heen en weer bellen geweest. transavia geeft niet thuis want we willen graag die dagen gecompenseerd hebben. we hebben hierdoor veel ergernis en geen vakantiegevoel gehad die 7 dgn. sunweb is er niet van zeggen ze. wie is wettelijk aansprakelijk en wat zou u ons kunnen aanraden om toch een soort vergoeding te kunnen krijgen?