Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Li
Lillxangel - 05-09-2016 17:51:46
Winkels & Webshops

Problemen met een pakketje

Ik heb via aliexpress schoenen besteld, 
nu heb ik via postnl een kaart gekregen dat ik mijn pakketje op kon halen bij het postnl punt in de buurt.
bij dit punt aangekomen, is mijn pakketje er niet.
na een week lang proberen nogsteeds geen pakketje en niemand die me daar verder kan helpen.
nu met postnl gebeld.
zeggen ze dat mijn pakket door ene jorgen is opgehaald!! deze persoon kennen wij helemaal niet! postnl zou een onderzoek starten en in een week terugbellen. dit is nu een week geleden, dus weer opnieuw gebeld, blijkt dat verkeerd te zijn gegaan en nu zeggen ze dus dat ik contact op moet nemen met aliexpress en zij een onderzoek moeten starten. de verkoper op aliexpress zegt gewoon dat het pakket opgestuurd is en ontvangen en zij kunnen daar dus helemaal niks mee! iemand tips???