Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mriek
mriek - 05-09-2016 19:39:26
Garantie & Verzekeringen

Fietsreparatie

23 juli fiets gekocht bij fietsenwinkel.nl de fiets gebruik ik om naar mijn werk te komen, dus elke dag... nu rammelt die hele fiets steeds los, wat gewoon gevaarlijke situaties veroorzaakt. vrijdag de fiets naar een servicepunt gebracht, vandaag opgehaald, helemaal niks aan mijn 'klachten' gedaan. klantenservice van fietsenwinkel hebben de enige oplossing:
- naar een servicepunt verder weg, wat voor mij niet handig is en alleen open is tijdens tijden dat ik zelf werk.
- zij halen de fiets op om zelf te repareren en ben ik mijn fiets minstens 2 weken kwijt. het woord leenfiets komt bij hen niet voor...
beide geen realistische optie voor mij.
wat kan ik hier mee?