Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
saira banu - 29-09-2016 23:28:02
Huishouden & Energie

Seat and sofas

Bank van bijna drie weken oud. een dag na levering achter gekomen dat de poot van de bank klein beetje kapot is. dit is denk ik wel zo te reparen maar dat mag niet zomaar gebeuren bij een bank  van €2000! gelijk er achter aan gegaan.ik moet klantenservice mailen bellen kon niet.  met twee en half week pas bericht ontvangen met dat wij de bank maar moesten komen brengen. hier ging ik dus niet mee akkoord! nou steld ze voor een nieuwe poot op te sturen maar ik weet het niet. kan ik niet beter eizen dat ze het komen maken ? wat kan ik hier het beste mee doen? accepteren of eizen dat ze het komen maken? alvast bedankt