Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rp
rpgfreling - 03-10-2016 09:35:01
Winkels & Webshops

Misleidt Hallmark klanten?

Hallmark communiceert sinds kort op de website: voor 22:00 uur besteld = morgen bezorgd. dat is op zich waar, maar in de verborgen regels waar niet naar verwezen wordt, staat dat wanneer er na 19:30 uur besteld wordt, er extra kosten voor de bezorging in rekening worden gebracht (€ 3,95). mijns inziens zou er in de banner al een * moeten staan met een verwijzing naar de voorwaarden of zou je een melding moeten krijgen wanneer je na 19:30 uur inlogt op de website (let op: ....). dat ze dat niet doen is volgens mij een marketing trucje omdat mensen toch niet meer zo snel afhaken als ze het hele proces al doorlopen hebben (en dus voor het blok gezet worden wat betreft de € 3,95 verzendkosten). wat vinden jullie?