Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yo
yolande vlas - 03-10-2016 12:34:13
Computers & Telefonie

Ben stuurt onterechte rekening

Ben heeft een computerstoring gehad en klanten die internet geblokkeerd hadden krijgen nu een rekening van internet gebruik. als je er over belt word je onbeschoft te woord gestaan en wordt er zelfs de telefoon erop gegooid. geld wordt gewoon van je rekening geschreven. 5 keer moeten bellen en dan krijg je uiteindelijk te horen dat je de volgende maand terug moet bellen. te gek voor woorden. wij zijn klant geen personeel. en dan gaan ze niet over tot terug betalen, nee ze willen het dan verrekenen met de volgende factuur. 

van ben geen bericht dat er een computerstoring was geweest. geen vergoeding van de telefoonkosten. niets van dit alles. gewoon drie maanden je geld houden. schandalig! 

dus let op als je internet geblokkeerd hebt bij ben, dan is dit niet meer zo en moet je er zelf achteraan om je geld terug te krijgen. wat een slechte service.