Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bi
bierland91 - 03-10-2016 20:00:48
Garantie & Verzekeringen

Geen vervanging van toestel na 3opvolgende reparaties ivm verlengbaar abonnement

Mijn mobiel is 3maal op een volgend gerepareerd in de afgelopen 2maanden en nog steeds is het toestel defect(stof achter de lens, glasplaat achterzijde los, niet meer waterdicht) verkoper wilt niet overgaan tot vervanging omdat mijn mobiele abonnement verlengbaar is. ze zeggen dat ik een nieuw abonnement mag afsluiten met nieuw toestel. bij mijn weten zou ik nu kunnen aanspreken op ontbinding van overeenkomst. kan dit? en heb ik dan recht op de volledige abonnements kosten van de abonnements duur?