Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ve
Vera16 - 06-10-2016 15:43:12
Winkels & Webshops

Online betaalservice PostNL

zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben. ik verzend regelmatig brievenbuspost en betaal via de onlineservice van postnl. als ik 3 pakketjes verstuurd krijg ik bijna standaard van zeker 2 en soms ook van alle 3 een betaalkaart dat mijn verzendkosten niet juist waren op het pakje. terwijl alle pakketjes verzonden worden in een brievenbusdoosje die aan de normen van postnl voldoet en door de brievenbus kan.


 


op een bepaald moment wat ik het zat en heb alles op dezelfde manier verpakt en verzonden en betaald via het postnl service punt en krijg niks terug van postnl of van de klant. 


 


nu toch weer wat verstuurd en jawel wéér een kaart dat hij niet voldoende gefrankeerd zou zijn :(  


 


het lijkt erop dat ze bij postnl maar wat doen want ook deze post waar ik het nu van krijg past prima door de brievenbus én qua gewicht wat hij ook over gefrankeerd.