Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ho
Hoofmark1970 - 23-10-2016 08:42:55
Computers & Telefonie

Vodafone Thuis onterechte rekening

Wegens tegenvallende werking vodafone thuis opgezegd bij tussentijdse prijsverhoging. dit is geregeld, inmiddels kpn. toch werd ten onrechte afkoopsom geïncasseerd. heb ik gestorneerd omdat dit onterecht was. contact met klantenservice die dit bevestigde. toch herinnering. gebeld: zou geregeld worden. nog een herinnering. gemaild en gebeld. zou geregeld worden. nog een herinnering: factuur zou gecorrigeerd worden. is gedaan. ik blijk zelfs recht te hebben op een klein bedrag retour. toch weer herinnering originele factuur. gemaild en gebeld. kwam volgens medewerker door stornering maar zou met 1 telefoontje naar juiste afdeling geregeld zijn. ik vroeg om schriftelijke bevestiging maar was niet mogelijk. vanmorgen een sommatie dat ik nu echt moet gaan betalen met daarbij dreiging met boetes en incasso. klantenservice vandaag niet bereikbaar. iemand hier ervaring mee en idee hoe ik tot vodafone thuis door kan dringen?