Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Li
LindaH70 - 12-11-2016 18:48:45
Computers & Telefonie

Abonnementswijziging bij Ziggo

Mijn schoonmoeder van 85 wilde graag digitale televisie. zij keek namelijk altijd analoog.

ze had al internet en bellen van ziggo en dus hebben wij  voor haar gebeld naar ziggo om digitale tv aan te vragen.

dit was op 3 oktober 2016. nu, op 12 november 2016, heeft zij nog steeds niks ontvangen en ziggo blijft maar beloven dat het pakket onderweg is.

bij ons is nu dus de maat echt wel vol en gaan wij op zoek naar een andere leverancier.

mijn vraag is of meerdere mensen dit ook is overkomen?