Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
coranto - 15-11-2016 20:50:19
Elektronica & TV

Heb ik recht op teruggave van een deel van abonnementskosten?

Wij hebben nu ruim een jaar kpn alles in 1 standaard. recent werden wij erop gewezen dat wij helemaal geen hd zenders ontvangen. kpn belooft 70 zenders en 45 hd zenders. ik vond het beeld altijd al een beetje wazig maar was de jaren ervoor ook ziggo gewend wat haarscherp was. 
ik heb dit aangegeven tijdens mijn opzegging en stelde kpn voor dat ik een tegemoetkoming zou ontvangen van 14 euro per maand voor elke maand dat ik geen hd signaal ontvangen heb. dat zijn circa 12 maanden. 

kpn geeft aan dat ze alles in 1 standaard werkend hebben geleverd en dat ik geen recht heb op teruggave. 

bij wie ligt de verantwoordelijkheid om te controleren of alle diensten de klant bereiken? en sta ik als consument voldoende in mijn recht om een tegemoetkoming te vragen voor diensten die niet of niet volledig geleverd zijn?