Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ap
appel83 - 20-11-2016 11:53:16
Computers & Telefonie

Iphone 6s

Sinds ca 6 wkn valt mijn iphone 6s spontaan uit.
pas als ik thuis kom en doe hem op de lader start hij weer op.
contact met apple en tot 2 x toe alles gewist en originele fabrieksinstellingen terug gezet.
helaas mocht dit niet baten.
apple zegt dat het een software probleem is en ik moet wachten tot deze is opgelost.
ondertussen zit ik met een onbetrouwbaar slechtwerkend toestel.
omdat het niet aan de telefoon ligt maar de software, kan deze niet voor reparatie.
ik zou m dan terug gestuurd krijgen.
mijn partner heeft dezelfde software en een 6s en geen problemen.
ik heb apple een nieuwe telefoon gevraagd, maar werken niet mee, omdat mijn telefoon niet stuk is maar de software.
ik heb aangegeven dat ik de telefoon gekocht heb met bijbehorende software. welke niet werkt, of geld terug of ander toestel.
apple geeft geen gehoor...

wat zijn mijn rechten? het toestel heb ik in februari 2016 gekocht.