Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
AnoniemeHabbo - 25-11-2016 19:09:25
Computers & Telefonie

Habbo account

Hallo kassa! ik heb een vraag.

ik speelde al een tijdje geen habbo meer, en ik probeerde 3 dagen geleden in te loggen op mijn oude account genaamd; dr.bond .
tot mijn grote verbazing kon ik hier niet op inloggen? ;o ik werd doorverwezen naar de "helptool" door "moderator" msanita.
ik moest een bepaald formulier invullen en dat heb ik mooi en correct gedaan. 5 uur later -> "beste habbo,
dankjewel voor je mail!
ik heb jammer genoeg slecht nieuws voor je. een aantal van de vragen heb je niet geantwoord en/ of sommige antwoorden komen niet overeen met de gegevens in ons systeem."

ik weet 100% zeker dat ik alles correct heb ingevuld omdat alles op een document stond in mijn notitie.
vervolgens nam ik weer contact op en werd dat contact afgewezen.

mijn vraag aan u luid:

"zouden jullie mee kunnen en willen helpen zoeken naar een oplossing?" , want als het aan de habbo medewerkers ligt blijft mijn account voor altijd onaangeraakt.

met vriendelijke groet,

jim.