Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sd
SdeGroot90 - 29-11-2016 21:43:14
Geldzaken & Recht

OHRA

In maart heb ik schade gereden waarbij er een deukje in het kentekenplaat is gekomen. netjes foto's van de schade gemaakt en een schadeformulier ingevuld en opgestuurd. krijg ik in oktober bericht over het te betalen bedrag. 413,82 euro! voor een deukje in het kentekenplaat. een kentekenplaat kost niet meer dan 50 euro. uiteraard naar de ohra gebeld om een specificatie van de reparatiekosten op te vragen. en 3 weken later krijg ik weer bericht met de specificaties waarop staat dat de bumper opnieuw gespoten is (voor een deuk in het kentekenplaat moet schijnbaar een hele bumper opnieuw gespoten worden) e.d. en dat dit per kas is voldaan. weer enkele weken later zie ik diezelfde auto nog steeds met dezelfde "schade". niet gerepareerd! kan dus ook niet kas voldaan zijn.  nogmaals foto's gemaakt van de schade die er nog steeds op zit en ohra weer gebeld. konden uiteraard niet direct antwoord geven en per mail kregen wij dus te horen dat hun "schade expert" vind dat het schadebedrag rëeel is en dat wij dat dus alsnog moeten betalen, omdat de auto waar de schade opzit geen reparatieplicht heeft. (terwijl de factuur kas voldaan is, dus zou je denken dat de schade dan ook zeker gerepareerd is) in mijn beleving heb ik nu te maken met nalatigheid van ohra en fraude van het reparatiebedrijf. n.b. ik heb het schadebedrijf opgezocht en daar staan niet hele goede referenties bij waarbij ook al sprake is van fraude. heb ik nu dan ook te maken met nalatigheid en fraude?