Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sabrina1 - 30-11-2016 06:37:24
Winkels & Webshops

Kan AH Pick-Up Point geld terugvragen na eigen fout?

Omdat de ah verbouwd werd, ging ik het pick-up point eens uitproberen.  2 weken later, kreeg ik een melding dat ik nog even 30 euro over moest maken. de medewerker had een fout gemaakt. op het moment dat ik daar was, heb ik zelf nog gevraagd of de rekening wel klopte. in mijn verwachting moest hij iets hoger uitvallen. hij legde uit dat er allerlei kortingen vanaf gingen en dat het klopte. ik bewaar altijd de bon/rekening nog even (ivm boodschappen die niet goed zijn). maar 2 weken later kreeg ik dus een mail en later de rekening thuisgestuurd. het overzicht/de bon heb ik niet meer, dus kan niet controleren of het verschil 30 euro was. ik vraag mij af, in hoeverre ze dit terug kunnen vragen. als je boodschappen in de winkel doet en er wordt een fout gemaakt, bellen ze je ook niet op of je nog even terug wilt komen. in hoeverre hebben zij het recht om dit terug te vragen??