Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Se
Senior1950 - 19-12-2016 19:59:49
Elektronica & TV

KPN

Beste, ik heb een kpn all-in-1 glasvezel pakket. hierin zit begrepen gratis bellen naar vaste kpn nummers. sinds vorige maand wordt er op mijn faktuur ook kosten berekend voor het bellen naar vaste kpn nummers. ik heb hiervoor de klantenservice gebeld en deze bevestigde mij dat ik helemaal gelijk had en dat de kosten die voor het bellen naar vaste nummers op mijn volgende faktuur verrekend zouden worden. wat schets mijn verbazing, op de faktuur van december staat geen verrekening maar wel weer een bedrag voor het bellen naar vaste nummers. zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met kpn en is hiervoor een oplossing. met de helpdesk van kpn kom ik er niet uit, deze beroepen zich dat er, in tegenstelling wat een andere helpdesk medewerker heeft gezegt dat ik wel vrij bellen heb, dat ik mij vergis en dat ik deze telefoonkosten naar vaste nummers wel gewoon moet betalen. kunt u mij helpen?
met vriendelijke groet,
j.j. de haas