Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wendyz
wendyz - 20-12-2016 04:53:32
Computers & Telefonie

Waar kan ik een klacht indienen over GSM.nl als zij mij willen helpen?

ik heb enkele maanden geleden een telefoonabonnement afgesloten met tv kado via gsm.nl. heb hiervoor eenmalig 179 euro moeten bijbetalen. aangezien ik geen nieuwe telefoon nodig had heb ik gevraagd of ik dit type abonnement ook kon nemen zonder een telefoontoestel (dit scheelde ook in de eenmalige bijbetaling). bij uitzondering was dit wel mogelijk.

via vodafone krijg ik te horen dat ik te veel betaal voor mijn abonnement zonder telefoon (24 euro per maand voor een telefoontoestel die ik niet heb).  ik heb gsm.nl gevraagd of dit rechtgetrokken kan worden door abonnementskosten te verlagen of een telefoon aan te bieden (desnoods tegen bijbetaling), omdat ik nu 60 euro per maand betaal voor een telefoonabonnement + telefoon met televisie kado.

nu beweert gsm.nl dat ik voor de televisie 24 euro per maand betaal, terwijl de tv kado is. het telefoontoestel dat ik niet heb, daar wordt de 24 van de 60 euro per maand voor betaald en de tv was kado met de bijbetaling uiteraard.  mijn klachten worden ook nog eens onderschept door 1 specifieke medewerker.

dit bedrijf is waarschijnlijk bewust nergens aangesloten (geschillencommissie, kifid of wat dan ook). hierdoor kan ik geen klacht indienen bij een hogere partij. gsm.nl staat bekend om deze dubieuze manier van zaken doen of noem het maar rustig de boel belazeren.


 


in het ergste geval wil ik mijn contract laten ontbinden, gaat de mooie televisie terug, want ik ben niet overeenkomen met hen dat ik 24 euro per maand zou betalen voor een telefoontoestel die ik niet heb. tot overmaat van ramp willen zij deze achteraf alsnog niet eens leveren, zelfs tegen de bijbetaling van 50 euro extra (abonnement met telefoontoestel en tv cadeau zou eenmalige bijbetaling telefoon + tv 239 o.i.d. zijn).



waar kan ik terecht om mijn gelijk te krijgen?