Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ce
ceesborst - 20-12-2016 15:06:50
Computers & Telefonie

KPN mobiel abonnement duurt langer dan 2 jaar. Wettelijk is maximum 2 jaar.

ik heb bij kpn een contract van 2 jaar voor een mobiel telefoon abonnement. het contract ging in 11-11-2014 en is dus 11-11-2016 afgelopen. zo een abonnement duurt volgens artikel 7.2a lid 7a van de telecommunicatiewet voor maximaal 2 jaar. volgens kpn duurt het contract tot 11-05-2017 (30 maanden) omdat ik het vorige contract eerder heb verlengd. het vorige contract was echter een toestellease contract waarvoor ik het toestel heb teruggestuurd en van kpn een brief heb ontvangen dat dit contract was beëindigd. nooit ben ik door kpn over een verlenging met 6 maanden geïnformeerd. kpn heeft die verlenging van 6 maanden zelf zonder mij te raadplegen in hun systemen ingevoerd. ik eis van kpn dat mijn contract per 11-11-2016 is afgelopen, dat ik teveel betaalde termijnen krijg terug betaald en dat ik vrij ben om een nieuw contract af te sluiten bij een door mij te kiezen provider.