Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieter prins - 20-12-2016 15:16:46
Computers & Telefonie

Kan ik onder mijn nog 1 jaar lopend telecom abbo uit o.b.v. wanprestaties?

Ik heb een abbonement bij hollandse nieuwe. allereerst vind ik het  opgaan van mijn beltegoed verdacht snel gaan, ben zo'm 70-80 euro per maand kwijt via automatisch opwaarderen. zehebben ze geen mogelijkheid tot een onbeperkt abbonement, ik betaal liever gewoon 40 of 50 euro voor een onbeperkt abbo. daarnaast hebben ze constant problemen met het automatisch opwaarderen. dat betekent dan dat ik inneens niet kan bellen. en niet een uurtje of zo, nee dagen. momenteel spant de kroon...4 dagen kan ik niet bellen! zie ook hun social media kanalen momenteel, heel veel mensen hebben er last van. iedere keeris het antwoord "er is een storing in het opwaardeersysteem, we werken er hard aan"...maar 4 dagen niet kannen bellen, dat is toch absurd.

1) mijn abbo loopt nog een jaar...kan ik hier onder uit, zonder afkopen uiteraard, op basis van wanprestatie?
2) wat is een redelijke te eisen schadeloosstelling voor 4 dagen niet kunnen bellen?

[edit redactie]