Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rik boelis - 02-01-2017 20:26:34
Computers & Telefonie

Account van een spel kwijt

Hallo iedereen,

ik heb vorig jaar een e-mail gekregen van een computerspelontwikkelaar genaamd rockstar games. het gaat om het spel grand theft auto 5 voor op de computer. ik heb dus een mail ontvangen dat ik vanaf 27 dec '16 een maand ben geband. dat houd in dat ik een maand niet online kan spelen en dat al mijn bezittingen in het spel verdwijnen. dan heb ik het over auto's, mijn ingame geld, mijn level, en mijn huizen. oftewel, ik mag weer helemaal opnieuw beginnen om alles te krijgen wat ik ooit had. ik kan via de website van rockstar games een ticket invullen, oftewel een klachtenbrief, waarin ik uitleg wat er is gebeurt en dat ik mijn account weer terug wil. maar in alle tickets die ik heb gestuurd, krijg ik ook weer net zo veel keer 1 dezelfde mail terug waarin de voorwaarden staan van hoe je geband kan worden. dat snap ik nu wel. maar ik kan de gameontwikkelaar verder niet om hulp vragen. kan iemand helpen, mits die verstand heeft van deze zaak.