Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ta
TanjaK - 11-01-2017 10:43:28
Winkels & Webshops

Forskolin

Goedendag,

ik hoop op jullie bemoeienis in deze oplichterij.
op 16 december 2016 heb ik een pakketje besteld met de 'niet goed geld terug' garantie binnen 14 dagen. misschien stom en dom en veel te goedgelovig maar ik heb zelfs vooraf de voorwaarden goed gelezen! het betreft 2 potjes met 'afslankpillen' van forskolinnaturals.nl. (bralex webshops)
op 17 december de pillen ontvangen en gaan gebruiken. na 5 dagen kreeg ik van billink.nl een factuur om de rekening à 99,91 te betalen. maar natuurlijk na een week geen enkel resultaat (hoe kon ik ook zo stom zijn om te geloven dat dit zou werken...) en dus zo snel mogelijk aangemeld om binnen de gestelde termijn van 14 dagen te kunnen retourneren. netjes binnen 14 dagen retour gestuurd. in mijn geval van achteraf betalen zou dan de openstaande rekening komen te vervallen. alles netjes binnen 14 dagen voor retour aangemeld, hierop ook reactie en een rma nummer ontvangen en ook binnen 14 dagen verzonden en door de leverancier ontvangen. hievan heb ik ook bewijs in de vorm van ontvangst- en verzendbewijzen van dhl en postnl afschriften die ik heb bewaard. 17 december heb ik de producten ontvangen en 29 december zijn de producten retour ontvangen door de leverancier.
vervolgens kreeg ik een mail van forskolin dat mijn retour was afgekeurd omdat de pillen niet binnen de gestelde 14 dagen bij hen retour waren gekomen. als ik het daar niet mee eens was kon ik daartegen bezwaar maken dmv bewijs aan te leveren.
mocht ik alsnog gebruik willen maken van de pillen dan konden ze de pillen terug sturen maar dan moest ik wel nog 5 euro aan verzendkosten betalen.
uiteraard heb ik bezwaar gemaakt (6 januari 2017) en de kopies van de verzend- en ontvangstbewijzen mee gestuurd.
hierna heb ik niks meer van forskolin vernomen.

inmiddels heb ik wel een nieuwe herinnering gekregen van de openstaande factuur van 99,91 via info@billink.nl https://support.google.com/mail/answer/1311182?hl=nl" target="_blank">via freshdesk.com 
ook hen heb ik gemaild en de situatie uitgelegd. ik krijg van hen de reactie dat ik contact moet opnemen met de webshop omdat zij degene zijn die de factuur moeten annuleren. uit coulance voor mijn situatie wil billink.nl wel de openstaande rekening 2 weken verlengen.
hierop heb ik nogmaals gemaild én gebeld met forskolinnaturals echter ik krijg geen enkele reactie. aan de telefoon zegt een duitse vrouwenstem op een bandje dat ze gesloten zijn met een reden die ik niet kan verstaan.

dit klinkt en voelt in alle opzichten toch als oplichting!?
kan hier iemand aub iets aan doen en mij helpen deze rekening te laten vervallen?
en met mij waarschijnlijk tientallen andere mensen die net als ik soms gewoon iets te goedgelovig en te gevoelig zijn voor dit soort verkoop....
ik hoop van harte op kassa bemoeienis!

met vriendelijke groeten,
tanja kremers