Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeroen de haas - 18-01-2017 21:13:47
Computers & Telefonie

Service AMAC

wat een dramatische "customer experience" bij amac demer. de batterij van mijn iphone 6s heeft een erkende fabrieksfout. (stopt al bij 50%, wellicht herkenbaar?!) lichte gebruiksschade, moet in 99% van de gevallen vervangen kunnen worden. helaas geen leentoestel mogelijk dus maar een nieuwe iphone 7 gekocht voor 963,95....niet echt een optie om als ondernemer weken niet bereikbaar te zijn....

anyway. batterij kan uiteindelijk toch niet vervangen worden maar moet wel 42 euro afrekenen voor de onderzoekskosten. dat staat namelijk in de regeltjes...

manager erbij.....verplaatsen in de klant zat er helaas nog steeds niet in....dus voor 42 euro zijn ze iig een (inmiddels ex) klant rijker die helemaal over de zeik is.

waar heb ik ooit gehoord dat een klacht een kans was?!