Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

og
oguku - 22-01-2017 18:58:13
Computers & Telefonie

T-Mobile prijs abonnement hoger dan verteld in telefoongesprek

Heb vorige week met t-mobile gebeld om over te stappen naar het nieuwe go next abonnement. betaal op dit moment 24 euro voor 6 gb internet en 120 min bellen in de eu. in het nieuwe abonnement krijg je 5 gb (maar wel in de hele eu) en onbeperkt bellen in nl, voor nieuwe klanten kost dit 24 euro per maand. 

meneer bij de klantenservice was erg behulpzaam en vertelde mij dat ik 24 euro zou gaan betalen en dat er voor mij dus niets zou veranderen als ik het abonnenment afsloot. nu zie ik online dat het bedrag 30 euro in de maand is. na wat gepuzzel zie ik inderdaad dat er op het tmobile forum door een medewerker wordt verteld dat het bedrag voor bestaande klanten 30 euro is en dat de 24 euro alleen voor nieuwe klanten is. maar ja, dat is nooit aan mij verteld en staat niet duidelijk vermeld op de website (alhoewel het zal vast wel ergens op de website in de algemene voorwaarden staan). 

mijn vraag is nu, wat kan ik hier aan doen? duidelijk is dat ik niet goed ben geinformeerd door de verkoper en het lijkt mij ook niet rechtmatig om mij nu meer te laten betalen dan mij van te voren verteld is. zit een beetje te zoeken op het internet maar kan niet echt iets vinden waarin deze situatie wordt beschreven mbt je rechten. ga ook wel bellen met de klantenservice maar vindt het natuurlijk fijner als ik ook iets terug kan zeggen.