Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lo
LotteL - 28-01-2017 16:07:39
Computers & Telefonie

Rechten na toch ontvangen geannuleerde bestelling

hallo,


 


ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.


 


ik heb bij een elektronica winkel een laptop gekocht (eind vorig jaar). omdat dit een nieuw type/model was, was deze niet direct op voorraad, maar zou binnen een week geleverd worden. deze levering werd uitgesteld tot weer 2 weken verder, en u raad het al daarna nog een keer. omdat ik niet langer kon/wilde wachten heb ik de bestelling geannuleerd en heb ik mijn geld terug gehaald en de laptop elders gekocht. echter nu ineens ruim een week na de annulering staat de pakketdienst aan de deur met.. jawel de geannuleerde laptop. nu is mijn vraag ben ik verplicht ik deze terug sturen? zit er een ‘verjaringstermijn’ op dat ze hem terug kunnen vorderen?


ik hoop dat u mij een antwoord hierop kan geven.