Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sabine1983 - 22-02-2017 14:57:47
Elektronica & TV

Witgoedtopper slechte service

Hoi

ik heb 24-09-2016 een wasdroogcombi gekocht bij witgoedtopper. de eerste wasmachine was meteen kapot bij levering. het knopje om de deur te openen was kapot. ik heb gebeld maar er word niet opgenomen. dus via de mail contact gezocht. na 5 dagen mocht ik een nieuwe uitzoeken. ik heb een afgeprijsde uitgezocht en een mail gestuurd waarin ik ook de prijs had geschreven. brengen ze dezelfde wasmachine maar wel zonder korting, ik moest 20 euro bijbetalen. bij de eerste wasmachine had ik full service gepakt. de tweede werd gewoon aan de deur geleverd terwijl ik betaald heb voor de full service. deze wasmachine is nu een paar weken geleden ook kapot gegaan en eerst krijg ik van die onzin andwoorden en nu negeren ze me gewoon. wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen

gr sabine