Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cl
Claudia Slootweg - 27-02-2017 13:34:39
Elektronica & TV

Garantie op TV en winkel nu failliet

geachte heer/mevrouw, 


mijn zoon heeft in oktober 2015 een televisie bij scheer & foppen in sneek gekocht. ongeveer twee weken geleden viel hij van het ene op het andere moment zomaar uit, beeldscherm was zwart, er gebeurde niets meer.


ik was van mening dat er maar een jaar garantie op zit, maar bij de expert winkel in sneek (deze winkel heeft garantiezaken overgenomen) werd mij verteld dat er twee jaar garantie op zitten, echter moest ik dan in het bezit van de kassabon zijn. ik heb inmiddels het hele huis op de kop gezet en kan deze niet vinden, vermoedelijk zoek geraakt met onze verhuizing  afgelopen augustus. wat ik nog wel heb kunnen vinden is de bankafschrift waarom te zien is, op welke dag de tv betaald is.


ik heb bij de curator navraag gedaan, of het mogelijk is om aan hand van de bankafschrift en met vermelding van het merk en het bijbehoorde typenummer aan een kassabon te komen? het lijkt mij wel, dat deze stukken nog ergens bewaard zijn/worden. hiervoor moest ik eerst een voorschot van € 375,- betalen. de tv heeft € 315,- gekost. is dus geen optie.
wat is hieraan te doen?
met vriendelijke groeten,
claudia slootweg