Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gj
Gjv - 28-02-2017 20:47:17
Geldzaken & Recht

Misleidende foutmelding in ABNAMRO APP

Bij een ideal betaling via de abnamro app kreeg ik de melding dat de betaling mislukt was en dat ik het opnieuw moest proberen. dat gedaan en uiteindelijk bleek het bedrag 3x afgeschreven. ik heb het geld netjes teruggekregen van de webwinkel maar de reactie van abnamro was "eigen schuld, dikke bult" en we kunnen niets voor u doen.

moet abnamro er voor zorgen de meldingen in hun app niet misleidend, onjuist of onvolledig zijn? ze wijzen elke verantwoordelijkheid af (het was niet hun schuld maar die van een storing) maar het was op hun advies dat ik het nogmaals betaald heb.