Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
makkertje - 03-03-2017 13:36:49
Huishouden & Energie

Traplift Otolift. Geen reactie op vragen/klachten

Nadat mijn vader, slechts enkele dagen na het bestellen van een traplift, overleed, hebben wij deze traplift bij otoliften direct geannuleerd. uiteraard hebben wij begrip voor kosten van inmeten e.d. echter toen wij uitleg vroegen over de grootte van de factuur (waar wij erg van schrokken) hebben we nooit geen reactie meer gehad. diverse mails en telefoontjes van onze kant, geen reactie. wat wel kwam was een aanmaning inclusief incassokosten! het is toch zo dat wij, als zij productiekosten claimen, wij recht hebben op de spullen die al geproduceerd zijn? maar helemaal geen reactie geven vinden wij sowieso ongehoord.