Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jc
jcjs - 16-03-2017 22:23:29
Auto & Vervoer

OV kaart verlopen * boete

vrijdag 17 februari j.l. heb ik tijdens de treinreis van echt naar roermond controle gehad door een steward van arriva. toen ik mijn ov kaart aan de controleur gaf bleek dat mijn ov kaart verlopen was! ondanks dat er voldoende saldo op de ov kaart stond  en op 22 december 2016 voor het laatst gereisd was met de ov kaart zei de steward dat de kaart verlopen was. ik wist niet eens dat een ov kaart kon verlopen. ik ben overigens geen student maar reis dagelijks met de trein voor mijn werk. hij kon daar geen verklaring voor geven maar er bleek wel dat er iets was misgegaan met inchecken en dus kreeg ik ook nog een boete van € 50,00. ik heb bezwaar gemaakt bij arriva omdat de steward zelf aangaf dat ik dit moest doen en moest verzoeken om coulance.
de boete werd niet ingetrokken door arriva. ik vind dit een vreemde gang van zaken en vraag mij af of dit zo maar kan.


dank en groet, jo