Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bitterbleu
Bitterbleu - 08-04-2017 17:07:48
Geldzaken & Recht

Abonnement ontbinden?

Het volgende is mij zojuist overkomen. ik ben vanmiddag naar de kapper geweest. onderweg naar huis werd ik gebeld door de kapper. ze was haar telefoon kwijt. die had ze achter in de keuken op de koelkast liggen en nu was de telefoon verdwenen. ik was de enige die naar de wc was geweest. en nee, natuurlijk had ik de telefoon niet dus dat heb ik haar ook gezegd. toen gaf ze aan dat ze dan de camerabeelden terug ging kijken. ik was heel erg geschrokken van het telefoontje. na een half uurtje ging opnieuw de telefoon. ze had haar telefoon gevonden. de telefoon was achter de koelkast gevallen in een gleufje. ze bood uitgebreid haar excuses aan. ze gaf aan helemaal in paniek geweest te zijn omdat haar telefoon weg was. ze had ervan geleerd om de volgende keer eerst te zoeken voordat ze ging bellen en ze ging me een bosje bloemen sturen. ondanks de excuses ben ik eigenlijk nog steeds boos en beledigd dat ik  (als klant) "zomaar" gebeld ben met een dergelijke verkapte beschuldiging. ik vond het echt gênant. 

vooropgesteld, ik ben daar 1,5 jaar vaste klant. ik ben altijd erg tevreden en tot aan vandaag vond ik het erg prettig om er te komen. zo tevreden dat ik sinds twee maanden een abonnement voor een jaar ben aangegaan. na dit gebeuren weet ik niet of ik nog klant wil blijven. ik weet heus wel dat je je kunt vergissen maar dit gaat mij echt te ver. ik heb het gevoel dat er na dit nooit echt meer ontspannen naar toe zal kunnen. kortom, mijn emoties gaan nu met me op de loop. wat voor een advies hebben jullie? klant blijven of toch op deze gronden het abonnement ontbinden?