Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sandra85 - 15-04-2017 21:14:40
Winkels & Webshops

www.nikehakken.nl

Goedenavond kassa,

ik heb 21-10-2016 hakken besteld via www.nikehakken.nl en ik heb op dat moment de betaling in 2x ook afgerond (82,98 en resterend 0,77: kwam na eerste betaling erachter dat ik te weinig had afgerekend) beide bedragen waren tevens 24-10-2016 afgeschreven.

vanaf dat moment heb ik tot op heden mail contact gehad, dit omdat ik mijn hakken nog niet heb mogen ontvangen. als ik hun mail dan duurt het enkele dagen tot ik reactie krijg (gebrekkig engels) of soms krijg ik helemaal geen reactie. ik krijg de ene keer het antwoord dat het al is verzonden en het andere moment dat de desbetreffende hakken niet meer voorradig zijn omdat het populaire hakken zijn en dan mag ik andere uitkiezen (alles wat ik dan aangeef is dan ook niet voorradig). aangezien we nu al een half jaar verder zijn en ik nu ten einde raad ben, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen?

verdere nodig info: nike hakken swoosh lage hak zwart/wit, ordernummer 2016525.

ik hoop van jullie te horen, dit is mijn schreeuw om hulp!

met vriendelijke groet, sandra vdr plaat.