Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
huibert1941 - 27-04-2017 08:34:08
Geldzaken & Recht

Munten storten ing

Gisteren heb ik munten gestort. thuis had ik een bedrag van € 98,93 geteld en op het stortingsbewijs staat 83,46. contact met de ing gaat zo moeizaam - geen contactformulier - geen e-mailadres. voor iemand zonder apps is het bijna onmogelijk om een antwoord te krijgen. telefoon is vandaag gesloten. de service van de bank is zo minimaal geworden  dat ik mijn geld beter in een oude sok kan bewaren. volgens mij heb ik in uw programma wel eens dit onderwerp zien worden behandeld. een consument kan niet meer van de bank op aan. het enige antwoord dat je krijgt bij telefoneren is - waarom gaat u niet internet bankieren - en dat terwijl er in het verleden reclame werd gemaakt dat alle klanten mogen doen wat zij willen, dus ook op papier bankieren. ben de bank zo zat.