Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan matijsen - 13-05-2017 19:40:29
Winkels & Webshops

Ik heb zelfde klacht over fotoalbum.nl . Wat kan Kassa hieraan doen?

Ik heb in januari 2017 2 albums besteld en betaald bij fotoalbum.nl en er maar 1 gekregen. ik heb diverse keren klantenservice gebeld en gemaild. er wordt steeds gezegd dat de kalcht wordt doorgegeven en je wordt teruggebeld, maar geen reactie. ook niet op mijn vraag om dan maar het geld terug te storten. ik zie dat hun website ook al enige tijd uit de lucht is. ik zie dat er heel veel vergelijkbare klachten over dit bedrijf zijn , kan kassa hier iets aan doen om te zorgen dat ze hun verplichtingen nakomen.
vriendelijke groet
jan matijsen