Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pi
Piet1980 - 23-05-2017 18:52:14
Elektronica & TV

Problemen met Ziggo Horizonbox i.c.m. Philips TV

Ik ben in het bezit van een philips tv en heb al enige tijd de horizonbox van ziggo. echter, in deze box zit een (bekend) probleem: namelijk de horizonbox kan geen (versleuteld) hdmi signaal verzenden naar de philips tv.

na meermaals contact gehad te hebben met ziggo en een fortuin uitgegeven te hebben aan kabels, actieve hdmi splitters en alle andere tips en adviezen zegt men bij ziggo intussen domweg: tja, het is verder uw probleem, wij gaan hier verder niks meer aan doen. het probleem is niet onze box, maar zit in uw televisie.

tot op zekere hoogte wil ik best geloven dat het in de combinatie ligt en dat de 'schuld' in het midden ligt, echter is de horizon niet het enoge (hdmi) apparaat op mijn tv. alle apparaten hebben prima beeld en zijn de hdmi kabels onderling uitwisselbaar voor een prima resultaat.

helaas zit ik vast aan de coax-lijn (ik heb geen koper naar binnen en glas staat voorlopig nog niet op het menu van de gemeente). 

zijn er meer klanten die niet meer verder komen bij ziggo en is er een manier om bij ziggo toch gewoon een oplossing af te dwingen? de klantenservice wilde mij overigens wel meermaals compenseren met een sportkanaal of ander zenderpakket (de ironie...).