Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

td
tdn1989 - 13-06-2017 21:03:16
Computers & Telefonie

Nieuwe HP werkt niet

in maart een nieuwe laptop gekocht, laptop was nog geen maand oud of kreeg de hele tijd melding:blue screen of death in beeld.


gebeld met mediamarkt, dan moet hij opgestuurd worden duurt 15 werkdagen, ik ook met hp contact gehad maar dat duurde en duurde maar dus via mediamarkt opgestuurd wat daadwerkelijk 3 weken duurde.


nu is de laptop 13 weken oud waarvan 3 opgestuurd zijn er op 3 plekken in me beeldscherm dode pixels ontstaan.

enige mogelijkheid die er is is nogmaals opsturen naar hp kost me weer 3 weken dat betekend dat 6 van de 16 weken me computer niet heb kunnen gebruiken 40% van de tijd.


dan geef ik aan bij hp dat als je 10.000 laptops maakt er altijd 1jte tussen zit wat een mislukkeling is.maar ze bieden geen snellere oplossing dan opsturen.


voor gesteld om hem langs te brengen, maar eigenlijk ben ik me vertrouwen wel kwijt in dit lelijke eendje en zou ik liefst een vervanger willen die wel deugd.


hp wil hier niks van weten, en mediamarkt denkt helemaal niet mee.

mag dit zomaar in zo een korte tijd twee reperaties was namelijk laptop van €1300,-