Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tr
trampelmoes - 15-06-2017 16:50:50
Computers & Telefonie

Telfort wanprestatie?

Sinds 9 juni zit ik bij telfort op de glasvezel
zwart op wit heb ik de garantie binnen 24 uur online te zijn,inclusief bellen ed
nu,een week later kan ik nog niet bellen,kan ik geen 2e mailadres aanmaken
kortom,ze maken hun woorden niet waar,krijg vage antwoorden
hiervoor heb ik meer als 15 jaar bij ziggo gezeten,tot het daar in de puin liep

wat is dit toch met die providers?

maar mijn vraag is dus,als ik hun nog 5 dagen extra geef,en het dan nog niet goed werkt,kan ik er dan van af?
het eerste wat ze zeggen,is je hebt een jaarkontrakt,maar dit is toch wanprestatie?

het liefste heb ik dat het gewoon goed werkt