Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nilsk - 16-06-2017 22:56:28
Winkels & Webshops

Media markt

Wat een belachelijke service bij de media markt! vorige week online een flat samsung tv besteld. de tv was die week bij de media markt in de aanbieding, maar ook bij andere winkels voor diezelfde prijs leverbaar. na bestelling nog wel netjes de bevestiging van betaling en levertijd indicatie gekregen. na het vestrijken van die levertijd indicatie zelf (!) maar eens gaan bellen. ik kreeg te horen dat het product toch niet meer leverbaar is. inmiddels is de tv bij de andere retailers eur 100 duurder. 
 
oplossingen vanuit de media markt: "alternatieve" tv leveren of mijn geld terug storten. de alternatieve tv's waren van lg of een samsung curved tv. kortom, naar mijn idee geen echte alternatieven. het lijkt mij dan schappelijk om of dezelfde tv, maar een serie hoger te leveren of dan op z'n minst die eur 100 te compenseren. volgens de media markt kan dit niet... nps score van 1.

iemand een idee hoe ik hiermee om kan gaan?