Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ha
Hans_Polko - 18-06-2017 00:18:45
Vakantie & Reizen

Cardelmar wil nieuwe boeking na wijziging vluchttijden

Al zestien jaar ga ik in de zomer naar toscane. vlieg dan naar pisa met ryanair vanaf weeze of eindhoven. boek mijn huurauto altijd via cardelmar.
tot op heden altijd zonder problemen. dit jaar heeft ryanair mijn vluchtijden zes uur aangepast. heen komen wij zes uur later aan wat ongunstig is en terug vertrekken wij zes uur later. 
ik heb cardelmar hiervan op de hoogte gesteld en de lokale verhuurder eveneens.
cardelmar reageerde heel kort, met de mededeling dat ik de boeking moet cancellen en een nieuwe boeking moet maken. 
dat de tarieven momenteel ongeveer 125-150 euro duurder zijn, daar wordt niet over gerept.
de lokale verhuurder wilde mij in eerste instantie vriendelijk helpen, maar hebben gezegd dat dit toch via de bemiddelaar moet.

ik krijg nu overal nul op het rekest, kan ook niets duidelijk in de regelementen vinden cardelmar en de verhuurder. alleen dat ik ze op de hoogte moet stellen. wat werkelijk mijn recht is of hoe deze zaken normaal lopen is me compleet onduidelijk. ik kan er ook niets over vinden op deverse sites.
kan iemand mij hierin verder helpen. wat te doen etc. ik heb nog zeven weken eer ik weg ga. het voelt nu een beetje dat je dubbel gestraft wordt.
dank alvast