Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Bestelling geannulleerd, maar wordt niet behandeld
begin mei een abonnement met toestel besteld.
de levering kon niet uitgevoerd worden, dus 3 dagen later het abonnement geannulleeerd.
ordernummer: 259671191
nu 1,5 maand verder 5x aan de lijn gehangen met vodafone, maar de annulering komt niet voorbij de klantenservice.
ik wacht nu al 1,5 maand op ruim €300,= (aanbetaling op de telefoon).
nu gaan ze ook nog eens abonnement geld innen op een telefoon die nooit bij mij is binnen gekomen.
dit is zo vermoeiend, welke stappen kan ik nemen buiten vodafone?