Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
subthiel - 27-06-2017 15:39:39
Vakantie & Reizen

Probleem D-Reizen

Wij hebben met zijn tweeën een vakantie geboekt via d-reizen naar een all-in resort in egypte voor 01-07-17 t/m 08-07-17. echter word ik vanochtend (27-06-17) gebeld dat de steiger voor hotel in onderhoud is waardoor er niet gedoken kan worden, dat 2 van de 3 bars dicht zijn en dat 1 a la carte restaurant dicht is, wat inhoud dat ik maar op 1 locatie op het resort kan eten en drinken (en op 2 locaties a la carte kan eten wat maar 1 keer per week is inbegrepen in het "all-inclusive" arrangement). dit krijg ik 4 dagen voor mijn vakantie te horen. nu krijg ik van d-reizen de optie om op eigen kosten om te mogen boeken naar een andere accomodatie, hetgeen dat natuurlijk niet deugt aangezien ik heb betaald voor alle voorzieningen van het resort, niet voor maar 25% van de faciliteiten. nu heb ik van alles aangedragen (anvr en consuwijzer) maar d-reizen geeft geen gehoor en geeft aan dat zij afhankelijk zijn van tui. de anvr is trouwens voor consumenten ook niet telefonisch te bereiken, iets wat ik ook heel raar vind aangezien zij een branchevereniging zijn die ook de kwaliteit waarborgt van aangesloten reisorganisaties.

het kan toch niet zo zijn dat zij niet leveren waarvoor ik betaald heb en ik zou moeten bijbetalen om een gelijkmatige vakantie te krijgen? ik kan voor aanstaande zaterdag ook geen andere vakantie meer boeken. heeft iemand een oplossing of advies voor mij?