Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
monica buurmans - 27-06-2017 23:54:39
Computers & Telefonie

Klacht Abon. Vodafone

Mijn man heeft na tel. overleg met vodafone zijn abon. verlengd en mocht daarbij een ander toestel uitkiezen. eenmaal het toestel geleverd was bleek hij opeens een ander tel.nr te hebben gekregen. ( ging om verlenging met nr behoud). hier ging hij niet mee accoord en in overleg moest het toestel retour. dit hebben wij gedaan. ook een mail gehad van ze met bevestiging dat hij goed is ontvangen. vervolgens hebben wij opnieuw een na toestel besteld ditmaal met nr behoud. deze is ook binnengekomen. maar het eerste toestel wat dus retour is gegaan daar ontvangen wij rekeningen van. terwijl we een bevestiging hebben dat ze hem in goede orde hebben ontvangen. we hebben nu al zovaak gebeld dat we geld retour willen hebben. maar je word van de een naar de ander doorverbonden. iedereen maakt een melding in het systeem, maar ondertussen gebeurt er niks. gaat nu om bijna 300 eur. worden het een beetje zat.
wat kunnen we nu doen?