Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m_
m_z - 24-07-2017 15:41:30
Auto & Vervoer

E-Bike kopen, waar service??

Ik zou graag een e-bike kopen, maar deze eerst testen. nu heb ik al vier zaken bezocht, twee fietsen besteld en weer afgezegd, maar overal is de info tegenstrijdig, in mijn ogen onbetrouwbaar. 
het lukt me nu niet eens om een review te plaatsen over fietsenwinkel.nl die zaak maakte het echt heel bont. namelijk:

geen gazelle of batavus in winkel. klanten worden omgepraat ander merk te kiezen. 
 
valse beloftes op website, zoals gratis in buurt parkeren. bovendien: nergens op de site staat dat er nooit gazelle in winkel staat. misleidend. 
 
aanbiedingen van "nog zoveel uur/minuten" en daarna blijkt prijs juist te dalen!! de deal heeft dan ineens een nieuwe naam en resttijd. misleidend!!
 
in winkel alleen parttimers/verkopers en géén fietskenners. praatjes in richting eigen product aangeleerd. 
 
winkel niet open ten tijde van afspraak!! na hele ochtend wachten tot opening, blijkt de afgesproken fiets niet aanwezig!
 
klantenservice zegt alleen "sorry kan ik niks aan doen", wat je klacht of vraag ook is. 

waar kan je wel goede service krijgen in de buurt van nijmegen?