Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
weerdg - 26-07-2017 10:40:15
Winkels & Webshops

Klacht over verkeerd geleverde meubels door Goosens Zevenaar

op 25 februari 2017 bij goosens meubelen in zevenaar een eetkamertafel, een tv meubel , een buffetkast en een salontafel gekocht in westwood eiken geborsteld, gelijk als de showroom model meubels.
wij zijn geholpen door de de heer [edit-redactie].
geplande leverdatum was 19 juni 2017.
bij aflevering op 19 juni 2017 was de kleur van de meubels niet de door ons bestelde kleur, ook de buffetkast was niet volgens afspraak en bij tv meubelontbraken ook nog de schapdragers.
direkt bij aflevering door de bezorgers aangegeven dat het niet klopte waarop de bezorgers dit via hun computer die zij bij zich hadden dit ook hebben door gegeven aan goossens maar het niet mee retour namen omdat zij slechts de bezorgers waren.
wij hadden de vrijdagochtend daarvoor op 16 juni de volledige factuur betaald €4.018,95
wij hebben deze klacht direkt doorgegeven aan goossens in zevenaar en zijn met twee getuigen naar de zevenaar gereden met een lade uit die kast om te laten zien dat dit niet in orde was.
de dame die op ons heeft gewacht zag de lade en bevestigde dat dit een terechte klacht was en dat goossens dit op ging lossen omdat zij van tevreden klanten hielden.
echter op 7 juli 2017 werden wij gebeld door mijnheer [edit-redactie] van gossens meubelen en die vertelde op een brutale manier dat onze klacht ongerond was en wij niet zo moesten zeuren omdat er altijd wel enig kleur verschil zou zijn.
wij hebben verzocht of goossens langs wil komen om onze klacht te bekijken, dat deden zij niet dat is te duur en als wij juridische stappen zouden maken kwamen wij elkaar wel tegen bij de rechtbank en dat zouden wij toch wel verliezen.
we hebben foto's gemaakt en opgestuurd , opnieuw aangegeven dat er niets van klopte en beschadigingen en kleur verschillen per foto's opgestuurd echter zonder resultaat.
wij hebben enorme spijt dat wij gekozen hebben voor goossens meubelen in zevenaar en zitten nu dus al vanaf 19 juni 2017 in huis met verkeerd geleverde meubels die niet zijn ingepakt omdat wij eigenlijk willen dat zij dit op komen halen en zij ons geld teruggeven.
ik heb diverse foto's en bewijsstukken en onze klachtenbrief die ik u graag wil overhandigen met de vraag of u ons alstublieft kunt en wilt helpen.

met vriendelijke groet,

[edit-red.]