Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mevrouwbakker - 31-07-2017 21:38:17
Winkels & Webshops

Kwantum, vloerbedekking niet leverbaar

Enkele weken geleden ben ik bij een filiaal van de kwantum een vloerbedekking uit gaan zoeken voor enkele slaapkamers in onze woning. de medewerker overtuigde mij om hen dit te laten inmeten want dan was het altijd goed op maat. hij verzekerde mij ook dat ik over een paar weken dan in een ander filiaal (dit filiaal is tijdens gesloten vanwege verbouwing) mijn bestelling kon plaatsen met de vloerbedekking die ik die dag al had uitgekozen. de vloerbedekking naam en code werd vermeld op het inmeet formulier en de vloerbedekking is netjes ingemeten.
die middag ging ik naar het filiaal in den bosch om de vloerbedekking te bestellen, wat blijkt, opeens niet meer leverbaar. medewerker wist ook niet wanneer, ik kon wel even ter plekke de klantenservice bellen. zo gezegd, zo gedaan, na 10 minuten wachten had ik eindelijk iemand van de klantenservice die aangaf dat ik dan wel even naar een ander filiaal kon rijden (helmond, zo'n 35 km verderop) om te zien of ze het daar hadden, of ik wachtte nog gewoon een paar maanden om te zien of de vloerbedekking er dan wel weer was... klantenservice meneer was verder zo denegrerend, kortaf en niet behulpzaam dat ik na 5 minuten het gesprek heb afgekapt.

in de winkel hebben ze me tegemoet willen komen door in ieder geval de vloer die ik nu noodgedwongen uit heb moeten zoeken gratis te laten leggen maar ik ben nog steeds meer dan 100 euro extra kwijt door een fout buiten mijn schuld om...

de kwantum daarintegen geeft niet thuis en geeft aan dat de tegemoetkoming van het gratis leggen (wat bij de vloerbedekking die ik in eerste instantie had uitgezocht al inclusief was) in hun ogen al meer dan genoeg is en dat ik ook gewoon geen vloer had kunnen kiezen...

hoe nu verder (ik zou graag in ieder geval de helft van het extra bedrag wat ik kwijt ben terug willen in vorm van geld of tegoedbon).